مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-06سياسي

ضرورت احداث بیمارستان دوم در شهرستان اهر


مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر با اشاره به این که امکان توسعه بیمارستان باقرالعلوم اهر با تأسیسات فعلی وجود ندارد، گفت: پیگیری احداث بیمارستان دوم در اهر اولویت مسئولان باشد.

- ، محمد میرزاپور شامگاه جمعه در نشست مشترک با نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که 18 نفر از دانشجویان دانشکده پرستاری اهر غیربومی هستند، اظهار داشت: در بین دانشجویان دانشکده پرستاری اهر تنها 2 یا 3 نفر دانشجوی بومی داریم و مابقی غیربومی هستند، البته مقدمات و زیرساخت های لازم برای تحصیل حضوری دانشجویان دانشکده پرستاری اهر فراهم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم اهر و هریس برای تأمین قطعات دستگاه MRI بیمارستان اهر افزود: اگر پیگیری ها از وزارت بهداشت نبود قطعاً تأمین قطعات MRI با ماه ها تأخیر مواجه می شد، اما نباید فراموش کنیم که ارزش سرمایه گذاری با این دستگاه در حدود 30 میلیارد تومان است.

هرچند امیدوار نبودیم قطعات به دست مان برسد چون شهرستان های اولویت دارتر از اهر در لیست وزارت بهداشت بودند ولی با پیگیری های نماینده اهر و هریس اولویت با بیمارستان اهر شد.

وی، خواستار پیگیری و اخذ مجوز احداث بیمارستان دوم در شهرستان اهر شد و گفت: احداث بیمارستان دوم در اهر موضوعی است که نباید فرامو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث بیمارستان دوم در شهرستان اهر

ضرورت احداث بیمارستان دوم در شهرستان اهر