مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 06:002021-11-06فرهنگي

اظهارات وزیر ارشاد درباره شورایعالی سینما و موضوع کاغذ


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه های سینمایی سازمان سینمایی حوزه هنری از راه اندازی شورای عالی سینما با حضور رییس جمهور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمهدی اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: با حضور رییس جمهور در حال راه اندازی شورای عالی سینما هستیم.

وی افزود: در تولیدات سینمایی هیات امنای جدیدی برای بنیاد فارابی انتخاب شد که این هیات با تحلیل و انتخاب دقیقی صورت گرفته به نوعی که بتواند بخش های محتوایی و ریل گذاری ها و پشتیبانی های مالی و اقتصادی را تامین کند.

اسماعیلی همچنین درباره موضوع تامین کاغذ مورد نیاز کشور گفت: ما همه زیرساخت های لازم را در اختیار داریم و تا یک سال و نیم آینده تقریبا در صنعت تولید کاغذ به خود کفایی لازم خواهیم رسید.

هفته گذشته جلسه ای با معاون اول رییس جمهور داشتیم و امیدواریم زمانبندی دقیق با برنامه روشن تدوین کنیم تا به 80درصد تولید مورد نیاز در حوزه نشر و کتاب برسیم.

وی افزود: برای مثال در طول یک سال، حدود 300هزار تن نیاز به تولید کاغذ داریم و این رقم در حال حاضر رقم پایینی است، ولی زیرساخت های آن فراهم است.

کارخانه های کاغذ در مازندران، استان فارس و خوزستان داریم که اگر آن ها را هم فعال و از طرفی مدیریت واردات و حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات وزیر ارشاد درباره شورایعالی سینما و موضوع کاغذ

اظهارات وزیر ارشاد درباره شورایعالی سینما و موضوع کاغذ