مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 06:002021-11-06سياسي

کرمانشاه در صدور احکام حبس جایگزین در کشور پیشتاز است


دادستان کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای جلوگیری از زندانی شدن افراد مجازات جایگزین حبس است، گفت: کرمانشاه در صدور احکام حبس جایگزین در کشور پیشتاز است.

- ، شهرام کرمی در بازدید از مجتمع حرفه آموزی و کادر درمانی زندان ماهیدشت کرمانشاه با اشاره به رویکرد دستگاه قضایی در حبس زدایی، اظهار کرد: طی سال های اخیر دستگاه قضایی در راستای سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی افزود: از آنجایی که زندانی شدن هر فرد تبعات منفی زیادی را برای خود و خانواده اش و جامعه به همراه دارد، تلاش می شود تا جایی که می توانیم از زندانی شدن افراد با ایجاد صلح و سازش بین آنها جلوگیری کنیم.

دادستان کرمانشاه از اجرایی شدن طرح مجازات جایگزین حبس هم به عنوان یکی دیگر از رویکردهای جلوگیری از زندانی شدن افراد یاد کرد و گفت: خوشبختانه این طرح طی سال های گذشته بخوبی در کرمانشاه اجرا شده و از استان های پیشتاز کشور هستیم.

کرمی تصریح کرد: تلاش می شود برای افرادی هم نمی توان از زندانی شدن آنها جلوگیری کرد، اقداماتی انجام گیرد تا زندان به محیطی مفید و کانونی برای اصلاح و تربیت آنها تبدیل شود.

وی با تاکید بر لزوم گسترش مقوله مهارت آموزی و اشتغال در زندان های کرمانشاه، اعلام کرد: این مسئله می تواند روی سلامت جسمی و روحی زندانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در صدور احکام حبس جایگزین در کشور پیشتاز است

کرمانشاه در صدور احکام حبس جایگزین در کشور پیشتاز است