مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-06اقتصادي

صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرک صنعتی قرچک به هر میزان لازم باشد، انجام می شود


مدیر جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در خصوص صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرک صنعتی شهرستان قرچک، به هر میزانی که به احداث نیاز داشته باشیم، مشکلی برای احداث این واحدها وجود ندارد.

- ایوب فصاحت مدیر جهاد کشاورزی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در قرچک اظهار کرد: در جلسه ای که با عنوان ستاد رفع موانع و تسهیل اراضی در شهرستان قرچک تشکیل شد، به حل مشکلات تخصیص اراضی برای شهرک صنعتی این شهرستان پرداختیم .

وی گفت: حدود 200 هکتار از اراضی شهرک صنعتی قرچک نیازمند صدور هلوگرام است که در دست بررسی است.

مدیر جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: به حمد الهی کمتر از یک ماه، تخصیص در بخش جهاد کشاورزی پیگیری می شود و با سرعت فعالیت ها آغاز می شوند؛ تاکنون حدود 23 هکتار روند تخصیص و واگذاری آن طی شده است و این موضوع نیاز به تشکیل جلسات متعددی است.

فصاحت بیان کرد: تکلیف 65 هکتار از اراضی که باقی مانده به مدت دو ماه مشخص و برطرف خواهد شد و به امید خدا مشکلات مجموعه شهرک صنعتی شهرستان قرچک از باب تخصیص اراضی مرتفع خواهد شد.

وی در خصوص صنایع تبدیلی کشاورزی اذعان کرد: در مجموعه صنایع تبدیلی_تکمیلی در حوزه کشاورزی به هر میزانی که معرفی داشته باشیم، قابلیت اجرایی شدن را دارا هستیم و از نظر من و کارشناسان این عرصه، همان مکانی که برایش در نظر گرفته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرک صنعتی قرچک به هر میزان لازم باشد، انجام می شود

صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرک صنعتی قرچک به هر میزان لازم باشد، انجام می شود