مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-06بين الملل

2 افسر صهیونیست ربوده شدند + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه الجزیره در برنامه ما خفی اعظم فاش کرد، یک جنبش ناشناس به نام الحریه دو افسر صهیونیت را حین انجام مأموریتی محرمانه در خارج از فلسطین اشغالی ربوده است.

- بن روزی در این ویدئو میگوید که وضعیت آن ها وحشتناک است و در ادامه خواستار کمک می شود.

شکنجه شدید اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی الجزیره در این برنامه خود به شکنجه شدید اسرای فلسطینی در داخل زندان های رژیم صهیونیستی بویژه پس از فرار شش اسیر از زندان جلبوع در سپتامبر گذشته پرداخت.

در این گزارش اظهارات صوتی از یک اسیر که در جریان حفر تونل در زندان جلبوع در سال 2014 شرکت داشته و نیز اظهارات اسیر سابق در زندان جلبوع صهیب زقیلی درباره شکنجه اسرا پخش شد.

یکی از اسرا که در جریان شکنجه اسرای فلسطینی در پی فرار شش اسیر از جلبوع در سپتامبر گذشته هست، در این برنامه اعلام کرد، شعار زندانبانان صهیونیست این بود: بشکنید (استخوا هایشان را) .

قانونی وجود ندارد.

اسیر دیگری به نام نزار شحاده که پیش تر در زندان النقب زندانی بوده، می گوید، زندانبانان صهیونیست سگ ها را به روی بدن اسرا می انداختند و این سگ ها از یک اسیر به اسیر دیگر می پریدند و اسرا از شدت شکنجه هر لحظه فکر می کردند که جان خود را از دست خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 افسر صهیونیست ربوده شدند + فیلم

2 افسر صهیونیست ربوده شدند + فیلم