مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-06حوادث

ایستگاه متروی ندامتگاه تهران بزرگ راه اندازی خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی در بازدید از ندامتگاه تهران بزرگ و اردوگاه فشافویه، ضمن تاکید بر حمایت شهرداری از خانواده های زندانیان، - علیرضا زاکانی در بازدید از ندامتگاه تهران بزرگ و اردوگاه فشافویه، ضمن تاکید بر حمایت شهرداری از خانواده های زندانیان، از احداث ایستگاه مترو و ایجاد فرهنگسرا و ایستگاه آتش نشانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی در بازدید از ندامتگاه تهران بزرگ و اردوگاه فشافویه، ضمن تاکید بر حمایت شهرداری از خانواده های زندانیان، از احداث ایستگاه مترو و ایجاد فرهنگسرا و ایستگاه آتش نشانی خبر داد.

به منظور بررسی وضعیت رفاهی زندانیان و رفع مشکلات حوزه زندان ها، علیرضا زاکانی به ندامتگاه تهران بزرگ و اردوگاه فشافویه رفت.

شهردار تهران صبح روز جمعه برای کمک به حوزه زندان و زندانبانی با همراهی عبداله مرتضوی معاون سلامت، اصلاح و تربیت، ناصر حاج محمدی مدیر کل دفتر فنی عمرانی، سعید شاکر مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان زندان ها در ندامتگاه تهران بزرگ و اردوگاه فشافویه حضور یافت.

در این دیدار که علی رستمی مدیر کل زندان های استان تهران نیز حضور داشت، مشکلات این دو مرکز از جمله دوری و تردد کارکنان و خانواده های زندانیان، عملیات تعریض جاده و ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه متروی ندامتگاه تهران بزرگ راه اندازی خواهد شد

ایستگاه متروی ندامتگاه تهران بزرگ راه اندازی خواهد شد