مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-06سياسي

سبلان پارچه به دور از حاشیه پردازی به تولید و اشتغال متمرکز شود


سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: سبلان پارچه باید به دور از هرگونه حاشیه پردازی به تولید و اشتغال و پرداخت به موقع حقوق کارگران متمرکز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان صبح امروز در بازدید از مجموعه تولیدی سبلان پارچه اظهار کرد: سبلان پارچه باید به دور از هرگونه حاشیه پردازی به تولید و اشتغال متمرکز شود و ایجاد امنیت شغلی و اطمینان خاطر از پرداخت به موقع حقوق کارگران دغدغه اصلی این مجموعه باشد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با بیان اینکه عدم اطلاع رسانی های به موقع و شفاف از تصمیم های تغییر و تحولی این مجموعه شائبه هایی را ایجاد کرده که موجب نگرانی در بین کارگران و مردم شده، افزود: ضرورت دارد این کارخانه با مدیریت صحیح و اصولی و با اولویت بندی هزینه ها، توجه به حقوق کارگران از وضعیت موجود به رشد و توسعه ارتقا یابد.

ایجاد اشتغال و حمایت از تولید اولییت مسؤولان یاسر عبداللهی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل نیز در این بازدید بیان کرد: ایجاد اشتغال و حمایت از تولید اولویت اصلی و دغدغه مهم مسئولان نظام و مدیران استان است.

وی افزود: تلاش می کنیم مسائل و مشکلات و به 60 درصد افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبلان پارچه به دور از حاشیه پردازی به تولید و اشتغال متمرکز شود

سبلان پارچه به دور از حاشیه پردازی به تولید و اشتغال متمرکز شود