مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-06سياسي

بیمارستان اهر فرسوده است/ پیگیری برای احداث بیمارستان جدید


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بابیان این که فرسودگی بیمارستان اهر ایجاب می کند تا دولت بیمارستان دوم را در اهر احداث کند، گفت: این بیمارستان فرسوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازلحظه ای از تلاش برای تأمین سلامتی مردم کوتاهی نکردند و معتقدم باید از تلاش و ایثارگری های کادر درمان قدردانی کنیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده برای تأمین نیازمندی و مطالبات مردم در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های اهر و هریس از هیچ تلاشی برای جذب خدمات دولتی و تجهیزات درمانی دریغ نکرده ام، چراکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی جزو نیازهای اولیه مردم بوده که باید همواره تسهیل در خدمات رسانی در اولویت دولت باشد.

وی، مقابله با ویروس کرونا از طریق تأمین واکسن و تأمین معیشت مردم را دو خواسته اصلی مجلس شورای اسلامی از دولت سیزدهم عنوان کرد و یادآور شد: مشکلات معیشتی و کم کاری در تأمین واکسن از جمله مسائلی بود که دولت قبل از عهده انجام آن برنیامد و از این رو توجه به معیشت مردم و مقابله با کرونا جزو مطالبات مجلس شورای اسلامی از دولت آیت الله رییسی قرار گرفت که خوشبختانه دولت سیزدهم با تأمین واکسن یکی از مطالبات مردم و مجلس را تحقق بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان اهر فرسوده است/ پیگیری برای احداث بیمارستان جدید

بیمارستان اهر فرسوده است/ پیگیری برای احداث بیمارستان جدید