مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-06سياسي

احداث ایستگاه مترو ندامتگاه تهران بزرگ


شهردار تهران در بازدید از ندامتگاه تهران بزرگ و اردوگاه فشافویه، ضمن تاکید بر حمایت شهرداری از خانواده های زندانیان، از احداث ایستگاه مترو و ایجاد فرهنگسرا و ایستگاه آتش نشانی خبر داد.

- ، علیرضا زاکانی برای کمک به حوزه زندان و زندانبانی با همراهی عبداله مرتضوی معاون سلامت، اصلاح و تربیت، ناصر حاج محمدی مدیر کل دفتر فنی عمرانی، سعید شاکر مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان زندان ها در ندامتگاه تهران بزرگ و اردوگاه فشافویه حضور یافت.

در این دیدار که علی رستمی مدیر کل زندان های استان تهران نیز حضور داشت، مشکلات این دو مرکز از جمله دوری و تردد کارکنان و خانواده های زندانیان، عملیات تعریض جاده و ساخت سالن ملاقات جدید، سختی آب و فرسایش های سریع سیستم های آب رسانی و موارد دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این بازدید که در ادامه حضور روز پنجشنبه محمدمهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در دفتر شهردار تهران و دعوت وی صورت گرفته بود، موجب آشنایی بیشتر مسئولان عالی شهر تهران با وضعیت خدماتی، رفاهی و تربیتی زندان ها می شود.

شهردار تهران با مثبت ارزیابی نمودن اقدامات صورت گرفته در بخش های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و آموزشی در این دو مرکز گفت: لازم است با تمام امکانات شهری برای حمایت از خانواده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث ایستگاه مترو ندامتگاه تهران بزرگ

احداث ایستگاه مترو ندامتگاه تهران بزرگ