مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-06اجتماعي

انسداد راه مواصلاتی در 6 روستای گیلان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از مسدود شدن 6 راه مواصلاتی در شمرود خبر داد و گفت: تمامی مسیرهای مسدود شده در شهرستان فومن، تالش و سیاهکل مربوط به وجود آب نما بوده و تا فروکش کردن آب این انسداد ادامه دار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امیر مرادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آب رودخانه شمرود بالاآمده و همین امر منجر به مسدود شدن موقتی راه مواصلاتی 6 روستا به دلیل حفظ سلامت مردم شده است.

مرادی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت طغیان رودخانه سی وسه پل تالش بیان کرد: این رودخانه هفت گذشته لایروبی شده و با توجه به مجموعه اقدامات صورت گرفته مشکلی را برای مردم ایجاد نکرده است.

وی یکی از دلایل مسدود شدن برخی از مسیرهای مواصلاتی و فرعی در گیلان را به منظور حفظ سلامتی مردم آنان مناطق دانست و تصریح کرد: تمامی مسیرهای مسدود شده در شهرستان فومن، تالش و سیاهکل مربوط به وجود آب نما بوده و تا فروکش کردن آب این انسداد ادامه دار است.

به گفته مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان در چند روز گذشته آب 670 خانوار در منطقه امام زاده هاشم شفت با قطعی مواجه شده بود که این مشکل در حال برطرف شدن است.

انتهای پیام/3389


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد راه مواصلاتی در 6 روستای گیلان

انسداد راه مواصلاتی در 6 روستای گیلان