مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-06سياسي

14 کیلومتر از نقاط حادثه خیز رودخانه های استان تهران لایروبی شدند


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران، از لایروبی بیش از 14 کیلومتر نقاط حادثه خیز رودخانه های حوزه عملکرد استان تهران در راستای مدیریت سیلاب و رفع نقاط حادثه خیز خبر داد.

- به نقل از وزارت نیرو، احمدعلی قربانیان، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران با بیان این مطلب اظهار کرد: در جهت مدیریت سیلاب و رفع نقاط حادثه خیز و بازه های سیل گیر رودخانه های استان تهران و همچنین به منظور مدیریت و کنترل سیلاب، اقدامات مهمی همچون به روز رسانی و بررسی فنی آخرین وضعیت نقاط سیل خیز و بازه های سیل گیر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این لایروبی ها با توجه به حساسیت مدیریت سیلاب، ضرورت لایروبی و رفع انسداد نقاط سیل خیز و بحرانی جهت آبگذری ایمن سیلاب و همچنین کاهش خطرات سیل صورت می گیرد و شرکت آب منطقه ای تهران با عزم و اهتمام ویژه، انتخاب پیمانکاران واجد صلاحیت و استفاده از بخش خصوصی جهت رفع موانع آب گذری اقدامات لازم را انجام می دهد.

قربانیان با اشاره به اینکه لایروبی و بسترسازی 14.

5 کیلومتر از نقاط حادثه خیز رودخانه های استان در نقاط بحرانی و سیل خیز توسط دفتر مهندسی رودخانه و امورهای آب تابعه در هفت ماه سال جاری و با استفاده از بخش خصوصی و نیز در قالب قراردادهای اجاره بستر و حق انتفاع صورت گرفته است، گفت: به طور قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 کیلومتر از نقاط حادثه خیز رودخانه های استان تهران لایروبی شدند

14 کیلومتر از نقاط حادثه خیز رودخانه های استان تهران لایروبی شدند