مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-06اجتماعي

بارش های پراکنده در بوشهر تا روز دوشنبه ادامه دارد


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارش های پراکنده از لحاظ زمان و مکان در استان تا روز دوشنبه ادامه دارد.

- ایسنا/بوشهر معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارش های پراکنده از لحاظ زمان و مکان در استان تا روز دوشنبه ادامه دارد.

زهرا راستگو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مطابق انتظار بارش ها از بامداد دیروز به صورت پراکنده از لحاظ مکانی و زمانی بر روی خلیج فارس و به تدریج در شمال و ارتفاعات شرقی استان بوشهر آغاز شد.

وی اضافه کرد: بارش ها در استان بوشهر به صورت پراکنده در نقاط مختلف استان بوشهر و البته بیشتر در نقاط غیر ایستاگاهی اتفاق افتاده است به طوری که اگرچه در ارتفاعات عسلویه سیلاب جاری شده است اما باتوجه به نبودن ایستگاه گزارش مستندی در این خصوص وجود ندارد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ایستگاه رودفاریاب در شهرستان دشتستان 3میلیمتر، خیرک در شهرستان دشتستان 7 میلیمتر، لاور ساحلی در دشتی یک میلیمتر و دیلم 2 میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

راستگو خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما امروز به طور موقت بارشی را نخواهیم داشت اما روز یکشنبه و دوشنبه بارش های پراکنده در نقاط ساحلی و ارتفاعات وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های پراکنده در بوشهر تا روز دوشنبه ادامه دارد

بارش های پراکنده در بوشهر تا روز دوشنبه ادامه دارد