مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-06اقتصادي

2 دستاورد دولت سیزدهم در عرصه صادرات/ ضرورت رفع 3 نقص زیرساختی در تجارت خارجی


رییس کنفدراسیون صادرات ایران با تأکید بر ضرورت رفع 3 نقص زیرساختی در تجارت خارجی به برخی اقدامات دولت در این حوزه اشاره کرد و گفت: جلسه رییس جمهور با تجار نشانه دغدغه مندی نسبت به حوزه تجارت خارجی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، توسعه صادرات غیرنفتی یکی از پراهمیت ترین مسائل اقتصادی کشور به خصوص بعد از اعمال تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان و کاهش درآمدهای نفتی است که باید مسئولان و دست اندرکاران حوزه تجارت کشور به آن توجه و اهتمام بسیار ویژه ای داشته باشند.

البته در سال های اخیر مسئولان به طور مکرر از لزوم حمایت از تجارت خارجی می گویند اما در عمل این حمایت ها مشاهده نمی شود و متاسفانه در دولت دوازدهم به دنبال وضع تحریم آمریکا از سال 1397 و کاهش منابع ارزی کشور بخشنامه های متعدد و مخل و دست و پاگیر صادراتی زیادی وضع شد که فعالان اقتصادی در حوزه تجارت خارجی را با مشکلات عدیده ای مواجه کرد.

اما با آغاز به کار دولت سیزدهم و با توجه اقداماتی که انجام شده، دغدغه مندی مسئولان و شخص رییس جمهور در حوزه تجارت خارجی مشهود است.

برگزاری جلسه رییس جمهور در روز ملی صادرات با فعالان تجاری و همچنین ابلاغ بخشنامه معاون اقتصادی رییس جمهور در حوزه تجارت خارجی که در صورت اجرایی شدن بندهای  آن برخی از مسائل و مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 دستاورد دولت سیزدهم در عرصه صادرات/ ضرورت رفع 3 نقص زیرساختی در تجارت خارجی

2 دستاورد دولت سیزدهم در عرصه صادرات/ ضرورت رفع 3 نقص زیرساختی در تجارت خارجی