مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-06سياسي

محله امامزاده یحیی نماد تاریخی تهران شود


با توجه به ظرفیت بالای محله امامزاده یحیی می توان از آن به عنوان نماد تاریخی شهر تهران استفاده کرد و پیشنهاد من این است تا جای ممکن بناهای تاریخی خصوصی اداره و حفظ بشوند.

- ، مهدی عباسی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران به همراه مدیران شهری و جمعی از اهالی محله، از اماکن تاریخی، مذهبی و بافت فرسوده سطح محله امامزاده یحیی بازدید کردند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ضمن بازدید به هویت تاریخی و قدمت این محله اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های موجود محله امامزاده یحیی باید با همراهی شهروندان و ارگان های مربوطه در جهت حفظ و نگهداری بناهای قدیمی شهر گام برداریم.

عباسی ضمن زیارت امامزاده یحیی از خانه فرهنگ محله، خانه ی تاریخی مهربان، موزه تهران قدیم و … دیدن کرد و با تاکید بر حفظ اصالت بناهای قدیمی شهر تهران افزود: باید خانه های قدیمی که از پتانسیل های بالای تاریخی و فرهنگی برخوردارند محافظت شود چرا که ما باید در جهت صیانت از بناهای تاریخی و قدیمی همچون امامزاده یحیی گام های جدی تری برداریم.

وی در ادامه مطرح کرد: با توجه به ظرفیت بالای این محله می توان از آن به عنوان نماد تاریخی شهر تهران استفاده کرد و پیشنهاد من این است تا جای ممکن بناهای تاریخی خصوصی اداره و حفظ بشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله امامزاده یحیی نماد تاریخی تهران شود

محله امامزاده یحیی نماد تاریخی تهران شود