مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-06اجتماعي

لایروبی و پاکسازی کانال ها و مسیر عبور آب های سطحی در دمق


شهرداری از پانزده روز پیش برای رفع آب گرفتکی های معابر، بخش زیادی ازکانال ها و مسیر عبور آب های سطحی را در شهر دمق لایروبی و پاکسازی کرده است.

- ایسنا/همدان شهردار دمق گفت: شهرداری از پانزده روز پیش برای رفع آب گرفتکی های معابر، بخش زیادی ازکانال ها و مسیر عبور آب های سطحی را در شهر دمق لایروبی و پاکسازی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مصطفی محمدی وند، صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری دمق،، از آمادگی این ستاد با توجه به شروع فصل بارندگی و سرما خبرداد و گفت: واحدهای خدمات شهری، عمران، شهرسازی، نقلیه و آتش نشانی ضمن برنامه ریزی و رصد نقاط حادثه خیز در سطح شهر تمهیدات لازم را در راستای ارتقا آمادگی برای مقابله با هر نوع بحران و حوادث غیر مترقبه داشته باشند.

شهردار دمق به تمهیدات و اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: این شهرداری از پانزده روز پیش برای رفع آب گرفتکی های معابر، بخش زیادی از کانال ها و مسیر عبور آب های سطحی را در شهر دمق لایروبی و پاکسازی کرده است.

وی،جمع آوری نخاله و ضایعات ساختمانی و رفع سد معبر از معابر، آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات، تهیه ماسه و نمک زمستانی از دیگر اقدامات این شهرداری برشمرد.

محمدی وند با تاکید بر اطلاع رسانی برای ارتقاء آمادگی شهروندان در مقابله با حوادث پیش بینی نشده، گفت: آموزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی و پاکسازی کانال ها و مسیر عبور آب های سطحی در دمق

لایروبی و پاکسازی کانال ها و مسیر عبور آب های سطحی در دمق