مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-06اقتصادي

تشکیل 75 پرونده تخلفات صنفی در قزوین طی هفته گذشته


75 پرونده تخلف صنفی طی هفته گذشته در راستای اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات و در جریان بازرسی از واحدهای عرضه کالا در استان تشکیل شد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: 75 پرونده تخلف صنفی طی هفته گذشته در راستای اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات و در جریان بازرسی از واحدهای عرضه کالا در استان تشکیل شد.

هوشنگ محمدی گفت: طی هفته گذشته 75 پرونده تخلف صنفی در راستای اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات و در جریان بازرسی از واحدهای عرضه کالا در استان تشکیل شد که به پرونده های تشکیل شده در جریان تشدید بازرسی ها، در کم ترین زمان ممکن رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه پرونده های تشکیل شده در رابطه با گران فروشی، کم فروشی، و تخلفات صنفی بوده اند، خاطرنشان کرد: 18 اکیپ گشت سیار تعزیرات حکومتی در هفته ای که گذشت در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و پیشگیری و برخورد با تخلفات صنفی در استان برگزار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: هدف ما انجام امور نمایشی نیست و رویکرد ما فعال کردن گشت هاست و از تمامی ظرفیت ها، کمک ها و پیشنهادها در برگزاری هر چه بهتر گشت ها استقبال می کنیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی ادامه داد هفته گذشته نیز وضعیت توزیع و فروش کالاهای اساسی بخصوص مرغ و تخم مرغ در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 75 پرونده تخلفات صنفی در قزوین طی هفته گذشته

تشکیل 75 پرونده تخلفات صنفی در قزوین طی هفته گذشته