مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-06سياسي

فرماندار بعدی مشهد را الگوی سایر شهرهای کشور کند


فرماندار بعدی مشهد باید بتواند با نظارت و هدایت شورای شهر و مدیریت شهری اهداف و سیاست های کلان مربوط به توسعه شهری را به سمتی هدایت کند که مشهد به عنوان الگویی برای سایر شهرهای کشور مطرح شود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: فرماندار بعدی مشهد باید بتواند با نظارت و هدایت شورای شهر و مدیریت شهری اهداف و سیاست های کلان مربوط به توسعه شهری را به سمتی هدایت کند که مشهد به عنوان الگویی برای سایر شهرهای کشور مطرح شود.

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا در خصوص شاخص هایی که استاندار خراسان رضوی برای انتخاب فرمانداران شهرستان های استان باید مد نظر قرار دهد، اظهار کرد: فرمانداران باید از سنخ و جنس سرمایه های اجتماعی دولت بوده و از کارآمدی لازم برای حل مشکلات شهرستان ها برخوردار باشند و همچنین شایستگی لازم برای تقویت نیروهای انقلاب در هر شهر را داشته باشند.

فرمانداران باید بتوانند با اطلاعات کافی که از مشکلات شهرستان تحت مدیریت خود دارند، در جهت ایجاد وفاق و وحدت میان مردم شهرستان برای رشد و پیشرفت کشور و نظام گام های موثری بردارند.

وی افزود: البته طبیعی است انتخاب چنین افرادی نیاز به صرف زمان، دقت و بررسی های کارشناسانه دارد تا انشاءالله با استفاده از این نیروها نه تنها امید در شهرستان ها افزایش یابد بلکه در جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بعدی مشهد را الگوی سایر شهرهای کشور کند

فرماندار بعدی مشهد را الگوی سایر شهرهای کشور کند