مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-06بين الملل

از حضور بیشتر آمریکا در ایندوپاسیفیک استقبال می کنیم


نخست وزیر نیوزیلند ضمن استقبال از حضور آمریکا در منطقه «ایندوپاسیفیک»، اعلام کرد که روابط بین کشورش و چین آنقدر پخته است که بتوان مسائلی را که موجب نگرانی است، - نخست وزیر نیوزیلند ضمن استقبال از حضور آمریکا در منطقه ایندوپاسیفیک ، اعلام کرد که روابط بین کشورش و چین آنقدر پخته است که بتوان مسائلی را که موجب نگرانی است، مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، جاسیندا آردرن نخست وزیر نیوزیلند ضمن استقبال از نشانه هایی از سوی آمریکا مبنی بر تعامل بیشتر در منطقه ایندوپاسیفیک ، در مصاحبه ای گفت که دولت او روابطی حساب شده و سنجیده با چین دارد که امکان اختلاف نظر را فراهم می کند.

آردرن در مصاحبه ای با شبکه ان بی سی آمریکا در این باره ادامه داد: ما از این حضور فیزیکی به عنوان بخشی از گفتگوهای مهم در منطقه خود، استقبال می کنیم.

وی افزود: و اخیرا شاهد این تعامل بیشتر بوده ایم.

نخست وزیر نیوزیلند گفت که در دوران ریاست جمهوری جو بایدن ، ایالات متحده نقشی فوق العاده مهم در روابط راهبردی دفاعی، اقتصادی و تجاری در منطقه دارد.

آردرن ضمن تصریح موضع دولت خود، گفت: نیوزلند که روابط تجاری عمده ای با چین دارد و مدت هاست که پکن از آن به عنوان الگوی روابطش با کشورهای غربی تعریف می کند، سیاست یکپارچگی با چین را دنبال خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور بیشتر آمریکا در ایندوپاسیفیک استقبال می کنیم

از حضور بیشتر آمریکا در ایندوپاسیفیک استقبال می کنیم