مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-06پزشكي

صفر شدن آمار مرگ و میر تنها با واکسیناسیون امکانپذیر نیست


رییس گروه پیشگیری از بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد: صفر شدن آمار مرگ و میر ناشی از کرونا تنها با واکسیناسیون امکان پذیر نیست.

- ایسنا/همدان رییس گروه پیشگیری از بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد: صفر شدن آمار مرگ و میر ناشی از کرونا تنها با واکسیناسیون امکان پذیر نیست.

جلال الدین بطحایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: واکسیناسیون آمار مرگ و میر را کاهش می دهد همچنین از موارد شدید بیماری پیشگیری می کند، اما صفر شدن آمار فوت شدگان به چندین فاکتور بستگی دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت واکسیناسیون همدان در سطح مطلوبی قرار دارد، تصریح کرد: صفر شدن آمار مرگ و میر به چندین فاکتور بستگی دارد و واکسیناسیون به تنهایی نمی تواند امار مرگ و میر را صفر کند.

بطحایی ادامه داد: رعایت کردن تمامی موارد در کنار واکسیناسیون به کاهش آمار مرگ و میر و موارد شدید بیماری کمک می کند.

وی همچنین اعلام کرد: 300 هزار نفر همدانی که جزو گروه هدف هستند باید به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند و نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

بطحایی تصریح کرد: تاکنون میزان واکسیناسیون در همدان در وضعیت مطلوبی قرار داشته و در کل استان به طور متوسط پنج هزار نفر به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه و نسبت به تزریق واکسن اقدام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر شدن آمار مرگ و میر تنها با واکسیناسیون امکانپذیر نیست

صفر شدن آمار مرگ و میر تنها با واکسیناسیون امکانپذیر نیست