مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-06سياسي

برخورد مقتدرانه سپاه دشمنان را دمق کرد/ قدردانی از صبر انقلابی مردم


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به حمله سایبری به جایگاه های سوخت اشاره کرد و گفت: نیروهای مربوطه در حمله سایبری به جایگاه های سوخت ایران سنگ تمام گذاشتند و مردم نیز با صبر و حوصله انقلابی همکاری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان جنوبی، اظهار داشت: دشمن در با حمله سایبری به شبکه عرضه سوخت ایران خواست یک نارضایتی در بین مردم ایجاد کند تا محبوبیت و روزنه های امید و اعتبار دولت سیزدهم را زیرسؤال ببرد.

وی بیان داشت: توطئه دشمن برای 13 آبان معکوس شد و برگ زرینی ورق خورد که دشمن را بی اعتبار کرد و مکمل این امر برخورد مقتدرانه سپاه انقلاب اسلامی با دزدان دریایی آمریکا بود که آنان را حسابی دمق کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با ابراز رضایت از عملکرد سپاه پاسداران، مطرح کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکا و طرفدارنش سیلی عظیم و جانانه ای زد.

عبادی با تأکید بر اینکه امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا حرف اول را می زند، تصریح کرد: گرچه مداخلات و توطئه های دشمن ضایعات دارد و تلخ است اما نتیجه شیرین دارد و ما را قوی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد مقتدرانه سپاه دشمنان را دمق کرد/ قدردانی از صبر انقلابی مردم

برخورد مقتدرانه سپاه دشمنان را دمق کرد/ قدردانی از صبر انقلابی مردم