مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-06سياسي

موضوع مهدویت در جشنواره ها مغفول مانده است


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه متاسفانه در جشنواره ها موضوع مهدویت موضوع مغفولی است و کمتر به آن پرداخته می شود، گفت: در جشنواره ملی مطبوعات دینی موضوع نقش رسانه های دینی در ترویج مهدویت و فرهنگ انتظار به خوبی دیده شده است که جای تقدیر دارد.

-  حجت الاسلام یاسین حسین آبادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه مهدویت از معارف دین اسلام و زیربنا و سنگ بنای نیز برگرفته از آن است، اظهار کرد: توجه به مهدویت و معارف آن در نظام جمهوری اهمیت ویژه دارد و باید همه مجموعه ها فعالیت های خود را با پیوست مهدوی انجام دهند؛ چرا که اگر به این موضوع توجه نشود به زیرساخت و بنای نظام جمهوری اسلامی و نقش تمدن سازی آن اهمیت داده نشده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین شاخص ها در حوزه های فرهنگی، کالا و محصولات فرهنگی است، ابراز کرد: بسیاری از کشورهای جهان برای جهانی کردن فرهنگ خود محصولات فرهنگی را به دیگر کشورها صادر می کنند و از این مسیر به تغییر باروها و فرهنگ مردم کشورهای هدفشان می پردازند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه پس از انقلاب اسلامی در حوزه تولیدات فرهنگی مهدوی اقدام شاخصی انجام ندادیم، گفت: یکی از کارهایی که به ما کمک می کند جریان فکری در جامعه ایجاد کرده و اذهان اقشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع مهدویت در جشنواره ها مغفول مانده است

موضوع مهدویت در جشنواره ها مغفول مانده است