مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:402021-11-06سياسي

خراسان جنوبی اولین استان در اتصال به سامانه هوشمند سوخت بود


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی اولین استانی بود که تا نهم آبان کل جایگاه های سوخت آن بین مناطق 37 گانه کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی اولین استانی بود که تا نهم آبان کل جایگاه های سوخت آن بین مناطق 37 گانه کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شد.

قربانعلی مردانی، امروز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اظهار کرد: کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با دشمنی و شیطنت های مختلف مواجه بوده و در سیستم ما نیز از سال 96 سومین بار است که این اتفاق روی داد و دشمن قرار نیست تحرکی انجام ندهد و ما باید در برابر شیطنت های دشمن پاسخ دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: حمله سایبری اخیر عمیق تر از گذشته بود و جنگ سایبری که از ظهر چهارم آبان ماه در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمد همه جایگاه های کشور را مختل و غیرفعال کرد به طوری که هیچ گونه عملیات سوخت گیری انجام نمی شد.

وی اظهار کرد: سوخت گیری به حمل و نقل و شریان کشور مرتبط می شود و دشمن می داند از کجا باید وارد شود لذا عمق این حمله بسیار عمیق بود ولی وظیفه همکاران ما به درستی انجام شد که قضاوت باید برعهده دیگران باشد و آنچه ما به لحاظ فنی و تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی اولین استان در اتصال به سامانه هوشمند سوخت بود

خراسان جنوبی اولین استان در اتصال به سامانه هوشمند سوخت بود