مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-06بين الملل

چرا عربستان همیشه رسوا می شود؟


روزنامه الاخبار لبنان به مناسبت سالروز بازداشت سعد حریری در عربستان در نوامبر سال 2017 مطلبی را به قلم حسین ابراهیم منتشر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عربستان سعودی برای دانستن دلایل عدم موفقیت خود در مقابله با بحران هایی که خود ایجاد می کند نیازی به مطالعه نداشت و انجام چنین مطالعه ای برای شناسایی ایرادات ارتباطی و سرزنش آن به دلیل وخامت اوضاع فایده ایی نداشته و کمک چندانی در سطح جایگاه و محبوبیت و حتی در سطح سیاسی به این کشور نخواهد کرد.

با این حال، مطالعه داخلی توسط "مرکز پشتیبانی تصمیم"زیر نظر دیوان سلطنتی (مورخ مارس 2019) انجام شده ، که روزنامه الاخبار در ادامه جزییات آن را منتشر می کند، که به دو رویداد برجسته یعنی دستگیری سعد حریری نخست وزیر سابق و ترور جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی، اشاره می کند که منجر به شکاف هایی در مکانیسم های ارتباطات داخلی و بین المللی حکومت شد.

بدتر از آن، بخشی از مسئولیت را بر عهده خود شخص می گذارد، که ویژگی بارز سیاست سعودی است، که در این مورد هیچ کس نمی تواند با آن برابری کند، از طریق مسئول دانستن "قربانی" برای سردرگمی جلاد خود، زیرا این سند نشان می دهد که حریری انتظار داشت کارهایی را انجام دهد که انجام نداده است یا او در انجام آن کوتاهی کرده است، با صحبت در مورد عدم شفافیت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عربستان همیشه رسوا می شود؟

چرا عربستان همیشه رسوا می شود؟