مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-06سياسي

خراسان جنوبی؛ اولین استان در اتصال به سامانه هوشمند سوخت


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی اولین استان کشور در اتصال جایگاه های عرضه سوخت به سامانه هوشمند بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیزرجند، قربانعلی مردانی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با دشمنی و شیطنت های مختلف مواجه بوده و در سیستم ما نیز از سال 96 سومین بار است که این اتفاق روی داده است.

وی با تأکید ر اینکه دشمن قرار نیست تحرکی انجام ندهد و ما باید در برابر شیطنت های دشمن پاسخ دهیم، بیان داشت: حمله سایبری اخیر عمیق تر از گذشته بود و جنگ سایبری که از ظهر چهارم آبان ماه در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمد همه جایگاه های کشور را مختل و غیرفعال کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی اضافه کرد: دشمن فکر می کرد برای حل مشکل پیش آمده کشور ایران همانند انگلیس ماه ها گرفتار خواهد بود اما در داخل کشور و استان کار جهادی صورت گرفت و در استان خراسان جنوبی 15 تیم(10 تیم عملیاتی و 5 تیم پشتیبان) تشکیل و طبق دستورالعمل ابلاغی از تهران قرار بود برای برون رفت از این مشکل 2 فاز را انجام دهیم.

مردانی اضافه کرد: تیم های ما با حضور در شهرستان ها و مراجعه به تک تک جایگاه ها به صورت دستی آن ها را از حالت آنلاین که قطع بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی؛ اولین استان در اتصال به سامانه هوشمند سوخت

خراسان جنوبی؛ اولین استان در اتصال به سامانه هوشمند سوخت