مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-06فرهنگي

موسیقی متنِ فیلم «پوست» منتشر شد


موسیقی متن فیلم «پوست» ساخته بامداد افشار، برنده ی سیمرغ بلورین بهترین موسیقی از سی وهشتمین جشنواره ی فیلم فجر، هم زمان با اکران این فیلم منتشر شد و در سکوهای بین المللی عرضه ی موسیقی از جمله اسپاتیفای و آی تونز در گوش رس است.

- موسیقی متن فیلم پوست ساخته بامداد افشار، برنده ی سیمرغ بلورین بهترین موسیقی از سی وهشتمین جشنواره ی فیلم فجر، هم زمان با اکران این فیلم منتشر شد و در سکوهای بین المللی عرضه ی موسیقی از جمله اسپاتیفای و آی تونز در گوش رس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نشر موسیقی واک، آلبوم موسیقی پوست به زودی و پس از دریافت مجوزهای لازم در سایت های داخلی نیز منتشر خواهد شد.

‏ موسیقی ‎فیلم پوست تجربه ای است حاصل از تلفیق افسانه های ایرانی با موسیقی شمنی و موسیقی ترکمن و ساز و آواز عاشیق ولی عبدی.

بامداد افشار به گفته ی خودش در تولید این اثر هم از نقاشی های محمد سیاه قلم الهام گرفته و هم مشاوره ی بهمن و بهرام ارک برایش راهگشا بوده است.

‏ فیلم پوست که این روزها در حال اکران است، به کارگردانی بهمن و بهرام ارک در سال 1397 ساخته شد و جایزه های بهترین موسیقی و بهترین فیلم هنر و تجربه را از جشنواره ی سی وهشتم دریافت کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی متنِ فیلم «پوست» منتشر شد

موسیقی متنِ فیلم «پوست» منتشر شد