مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-06فرهنگي

آغاز به کار 4 نمایشگاه هنرهای تجسمی در خانه هنرمندان ایران


نمایشگاه های «اولین جشنواره تصویرگری جلد کتاب های درسی دوره ابتدایی»، «نطفه تاریک»، «دست سازهای بریس» و «زمانه زیستن» در گالری های خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

- به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه آثار برگزیده اولین جشنواره تصویرگری جلد کتاب های درسی دوره ابتدایی با حضور حسن ملکی رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، احمدرضا امینی مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی، محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مجید ذاکری دبیر این جشنواره و دیگر مدیران آموزشی و علاقمندان، 13 آبان در گالری های استاد ممیز و زمستان خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم مجید ذاکری دبیر جشنواره تصویرگری گفت: 3 رویداد دیگر از این نوع جشنواره، در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی داشته ایم اما رویکردشان تصویرگری برای متن کتاب های درسی بود.

تقریباً فراخوان این جشنواره 5 ماه پیش منتشر و از 1 ماه پیش نیز داوری و انتخاب آثار در سه مرحله و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل آنلاین و برخط آغاز شد.

در مجموع حدود 600 اثر از 389 هنرمند به دبیرخانه جشنواره رسید که در نهایت 44 اثر در رده های اول تا سوم، به عنوان آثار تقدیر شده و تشویقی و آثار منتخب مردمی برگزیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار 4 نمایشگاه هنرهای تجسمی در خانه هنرمندان ایران

آغاز به کار 4 نمایشگاه هنرهای تجسمی در خانه هنرمندان ایران