مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-06بين الملل

مقام دولت ترامپ: دشمنان آمریکا دیر یا زود در یمن پیروز می شوند


معاون وزیر خارجه آمریکا در دوره دونالد ترامپ در مقاله ای نوشت که «دشمنان آمریکا» دیر یا زود در یمن پیروز خواهند شد و واشنگتن برنامه ای برای جلوگیری از این اتفاق ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیوید شنکر معاون وزیر خارجه آمریکا در دوره دونالد ترامپ، در مقاله ای با بررسی اوضاع سیاسی و میدانی یمن، نوشت که واشنگتن از نقش آفرینی فعال در محافظت کند.

دیوید شنکر از دولت بایدن خواست تا حمایت تسلیحاتی و نظامی از عربستان سعودی را افزایش داده و بار دیگر حوثی ها را در لیست تروریستی قرار دهد.

  این مقام سابق آمریکا همچنین اذعان کرد که پیروزی مقاومت یمن در این کشور تنها منبع نگرانی سعودی ها نیست، بلکه موجب نگرانی رژیم صهیونیستی نیز خواهد بود.

او در پایان نتیجه گیری کرد که دیر یا زود دشمنان آمریکا در جنگ یمن پیروز خواهند شد.

هشدار این مقام سابق و تندروی آمریکایی به دولت بایدن در خصوص پیروزی مقاومت یمن در جنگ در حالی است که در ماههای گذشته نیروهای دولت صنعاء توانسته اند علاوه بر آزادی هزاران کیلومتر مربع، مناطق راهبردی زیادی از جمله شهرستان الصومعه در استان البیضاء را در مرکز یمن که مهم ترین مقر فعالیت تروریست های القاعده در شبه جزیره عرب محسوب می شد را آزاد و پاکسازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام دولت ترامپ: دشمنان آمریکا دیر یا زود در یمن پیروز می شوند

مقام دولت ترامپ: دشمنان آمریکا دیر یا زود در یمن پیروز می شوند