مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-06بين الملل

مسکو: ادعاها درباره آتش بس قره باغ، پوپولیستی است


وزارت خارجه روسیه در آستانه اولین سالگرد امضای آتش بس جمهوری آذربایجان و ارمنستان اعلام کرد، برخی ادعاهای مطرح شده در شبکه های اجتماعی درباره موضع مسکو در قبال این توافق را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه در آستانه یک ساله شدن امضای توافق آتش بس جنگ بر سر قره باغ کوهستانی اعلام کرد که مسکو به دنبال حق انحصاری برای ارتباط با ارمنستان و ، وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: ما طرفدار استفاده موثر از پتانسیل فعلی جامعه بین المللی با توجه کافی (در نظر گرفتن) واقعیت های تغییر یافته منطقه ای هستیم .

در ادامه این بیانیه تصریح شد که یک سال از تصویب بیانیه سه جانبه سران مسکو، ایروان و باکو (توافق آتش بس جنگ بر سر قره باغ کوهستانی) می گذرد.

وزارت خارجه روسیه سپس برخی ادعاهای مطرح شده در فضای اینترنتی و شبکه های اجتماعی درباره مواضع مسکو در قبال قره باغ کوهستانی، ارمنستان و جمهوری آذربایجان را رد کرد.

به گفته مسکو،  طبق اطلاعات ادعایی در شبکه های اجتماعی و منابع آنلاین، تلاش های حافظ صلح روسیه ظاهرا با هدف جدا کردن ناگورنو-قره باغ (قره باغ کوهستانی) و تحویل دادن آن (به جمهوری آذربایجان) و تبدیل ارمنستان به یک کشور تحت الحمایه بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: ادعاها درباره آتش بس قره باغ، پوپولیستی است

مسکو: ادعاها درباره آتش بس قره باغ، پوپولیستی است