مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-06ورزشي

برتری دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در مرحله استانی مسابقات مناظرات دانشجویی


دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد در فینال مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی توانستند رتبه اول را کسب کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد در فینال مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی توانستند رتبه اول را کسب کنند.

امین خاکشور، احمدرضا داوودی، علی چربگو و مجتبی سعادت در تیم بهار اندیشه از دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد با پیروزی بر تیم شوکران پیروز مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی در خراسان رضوی شدند.

این مسابقات عصر روز جمعه، 14 آبان ماه، با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال به کار خود پایان داد.

در این مسابقات ابتدا در مرحله رده بندی تیم فرهنگ موفق شد با پیروزی بر تیم صنعت ششم جایگاه سوم این مسابقات را از آن خود کند.

در ادامه و در مناظره پایانی این رقابت ها تیم بهار اندیشه موفق شد در مناظره ای با گزاره برای حل مشکلات اقتصادی ایران، پیش از هر چیز بایستی تحریم ها لغو شود ، تیم شوکران را شکست دهد و به عنوان تیم قهرمان این رقابت ها به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا کند.

در مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی که از 11 تا 14 آبان ماه سال جاری در تالار فردوسی فرهنگسرای جهاد دانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در مرحله استانی مسابقات مناظرات دانشجویی

برتری دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در مرحله استانی مسابقات مناظرات دانشجویی