مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-06اقتصادي

بانک ها همراهان اصلی کمیته امداد در زمینه محرومیت زدایی هستند


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: با توجه برنامه های متنوع کمیته امداد برای اشتغال و توانمندسازی خانواده ها، بانک ها از همراهان اصلی این نهاد در این زمینه هستند.

- ، رضا طاهری ظهر شنبه در دیدار با مدیر امور شعب بانک های ایلام بیان کرد: در راستای برنامه های توانمندسازی، خوشبختانه بانک ملی از بانک هایی است که بهترین همکاری را با کمیته امداد در این زمینه دارد و سال گذشته با پرداخت بیش از 24 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به خانواده های مددجو به همه تعهدات خود در این زمینه عمل کرد.

وی ادامه داد: امسال نیز بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته سهم بانک ها در اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد ،63 میلیارد تومان بوده که امیدواریم امسال این بانک ها بتواند به همه تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

مدیر امور شعب بانک های استان ایلام نیز در این نشست گفت: یکی از برنامه های هر ساله بانک ها مشارکت در اشتغال قشر مددجو و نیازمند جامعه بوده و این مهم همواره از دغدغه های اصلی بانک های استان است.

طالب یاسمی اضاف کرد: امسال نیز هدف ما این است که همچون سال های گذشته به همه تعهدات خود در اشتغال مددجویان کمیته امداد عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها همراهان اصلی کمیته امداد در زمینه محرومیت زدایی هستند

بانک ها همراهان اصلی کمیته امداد در زمینه محرومیت زدایی هستند