مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-06بين الملل

نگرانی اتحادیه اروپا درباره وضعیت جسمانی دو اسیر فلسطینی که اعتصاب غذا کردند


هیئت اتحادیه اروپا در فلسطین نسبت به وضعیت جسمانی دو اسیر فلسطینی که در مخالفت با بازداشت اداری خود دست به اعتصاب غذا زده اند، ابراز نگرانی کرد.

- هیئت اتحادیه اروپا در فلسطین نسبت به وضعیت جسمانی دو اسیر فلسطینی که در مخالفت با بازداشت اداری خود دست به اعتصاب غذا زده اند، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، این هیئت در بیانیه ای وضعیت جسمانی کاید الفسفوس و مقداد القواسمی، دو اسیر فلسطینی زندان های رژیم صهیونیستی را که از بیش از 100 روز قبل دست به اعتصاب غذا زده اند، وخیم توصیف کرد.

هیئت اتحادیه اروپا در فلسطین در ادامه از مقامات اسراییلی خواست به قوانین بین المللی احترام گذاشته و از بازداشت های اداری بدون تفهیم اتهام و نیز آسیب جسمانی زدن به اسرا خودداری کنند.

همچنین این هیئت تاکید کرد: تمامی زندانی ها حق دارند از اتهاماتی که در حق شان اعلام شده، مطلع شوند و محاکمه ای عادلانه داشته باشند.

الفسفوس از 114 روز قبل اعتصاب غذای خود را آغاز کرده و در بیمارستان برزلای واقع در اراضی اشغالی به سر می برد، القواسمی نیز از 107 روز قبل دست به اعتصاب غذا زده و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان کابلان در اراضی اشغالی بستری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی اتحادیه اروپا درباره وضعیت جسمانی دو اسیر فلسطینی که اعتصاب غذا کردند

نگرانی اتحادیه اروپا درباره وضعیت جسمانی دو اسیر فلسطینی که اعتصاب غذا کردند