موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-06بين الملل

تناقض روایت ها از حادثه نفت کش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه شرق، تنش بین نیروهای ایران و آمریکا بر سر یک محموله نفت در آب های جنوب ایران به جنگ روایت تبدیل شد.

چهارشنبه گذشته با اعلام رسمی خبر مواجهه و مقابله نیروهای سپاه با نیروهای آمریکایی، ماجرا آغاز شد؛ اما در روزهای بعد، ابعاد و طرف های بیشتری به ماجرا اضافه شدند.

طرف آمریکایی ضمن تأیید اصل اتفاق، صحبت های طرف ایرانی را رد کرد و گفت این ایران بوده که اقدام به توقیف نفت کش کرده است.

ادعایی نیز در ایران منتشر شد که نفت کش یکی از نفتکش های ماجرای ونزوئلا بوده است.

در این میان، رسانه های بین المللی گزارش دادند این نفت کش متعلق به ویتنام بوده است تا این کشور نیز به داستان اضافه شود.

اما در واکنش به اظهارات مقامات این کشور، یک منبع آگاه به شرق گفت موضوع مهم در این میان، محموله بوده است و درباره خود نفت کش نگرانی ای وجود ندارد.

در این میان البته سردار سرلشکر حسین سلامی از فرماندهان سپاه در صحبت های خود به مناسبت 13 آبان تأکید کرد ماجرا به سرقت نفت از سوی آمریکا مربوط بوده است و در صحبت های او اثری از نقش ویتنامی ها در این میان نبود.

روایت ویتنام رسانه های بین المللی روز پنجشنبه از مذاکره ویتنام با مقامات ایرانی درباره نفت کش توقیف شده این کشور در ماه گذشته و تلاش ویتنام برای کسب اطمینان از ایمنی خدمه خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض روایت ها از حادثه نفت کش

تناقض روایت ها از حادثه نفت کش