مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-06سياسي

فرمانداران در میان مردم باشند


همه مسئولان به خصوص فرمانداران باید در میان مردم باشند و به نقاط دور و نزدیک (روستاها) حوزه مسئولیت خود خدمت کنند.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: همه مسئولان به خصوص فرمانداران باید در میان مردم باشند و به نقاط دور و نزدیک (روستاها) حوزه مسئولیت خود خدمت کنند.

محسن افشارچی ظهر امروز (15 آبان ماه) در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان زنجان که در سالن فرمانداری زنجان برگزار شد، ضمن قدردانی از فرماندار سابق شهرستان زنجان، اظهار کرد: روز تودیع برای همه مسئولان اتفاق خواهد افتاد و برای کسی که در جمهوری اسلامی مسئولیتی را بر عهده می گیرد، به نوعی یک قیامت صغری است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید از روز اول به روز آخر باشند تا توشه خدمت داشته باشیم و از نعمت های خدمت به خلق استفاده کنیم، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاهی نیست که چاله های موجود را با پول پر کند، بلکه باید از توانایی مدیرتی برای بالا بردن بهره وری و خدمت گزار مردم بودن استفاده کنیم.

این مسئول با بیان اینکه همه مسئولان به خصوص فرمانداران باید در میان مردم باشند و به نقاط دور و نزدیک (روستاها) حوزه مسئولیت خود خدمت کرده و احساس مسئولیت کنند، تصریح کرد: فرم هایی برای فرمانداران تهیه کرده ایم که بر اساس آن فرمانداران مسئولیت خود را انجام خواهند داد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران در میان مردم باشند

فرمانداران در میان مردم باشند