مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-06پزشكي

روایت جوان مخترع اردبیلی؛ از اشتغال 150 نفری تا خادمی در حرم امام رضا(ع)


بابک رضایی افشار جوان مخترع و مبتکر اردبیلی است که توانسته علم و دانش کسب شده خود را به خوبی با صنعت گره زده و زمینه اشتغال بسیاری از جوانان استان اردبیل را نیز فراهم سازد.

- خبرگزاری فارس - اردبیلمریم محرمی: بابک رضایی افشار استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران از مخترعان جوان اردبیلی است که مدار مجتمعی طراحی کرده که می تواند نوار قلب، نوار مغز و نوار اعصاب و عضله را برای پیش بینی و تشخیص بسیاری از بیماری ها و درمان آن ها ثبت کند.

 وی 30 ساله و متولد اردبیل بوده و تا مقطع دیپلم در اردبیل تحصیل کرده و مقطع لیسانس را در دانشگاه صنعتی سهند تبریز گذرانده است.

در حین تحصیل در دوره لیسانس در سازمان ها و دوره های مختلف به کسب مهارت های مختلفی از جمله امداد و نجات، گزارشگری و خبرنگاری، مهارت های فنی و صنعتی، قطعه سازی و تراشکاری، الکترونیک و برق صنعتی، کار با PLCها، عکاسی، رایانه و نرم افزار، میکروپروسسور و.

اقدام کرده است.

فارس: از چه زمانی مهارت های علمی و فنی خود را در صنعت به کار گرفتید؟ رضایی افشار: پس از اتمام دوره لیسانس و در سال 91 با به کارگیری همین مهارت های علمی و فنی اقدام به ساخت تجهیزات خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی کرده و یک کارخانه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی را در شهرک صنعتی اردبیل راه اندازی نموده و بعد از آن در مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جوان مخترع اردبیلی؛ از اشتغال 150 نفری تا خادمی در حرم امام رضا(ع)

روایت جوان مخترع اردبیلی؛ از اشتغال 150 نفری تا خادمی در حرم امام رضا(ع)