مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-06سياسي

نخستین نشست بانوان جریان ساز ایران برگزار شد


نخستین نشست بانوان جریان ساز ایران، با حضور جمعی از فعالان حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، رسانه ای، فضای مجازی و کارآفرینان موفق در فرهنگ سرای ارسباران برگزار شد.

- ، نخستین نشست بانوان جریان ساز ایران، روز گذشته، جمعه 14 آبان ماه با حضور جمعی از فعالان حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، رسانه ای، فضای مجازی و کارآفرینان موفق در فرهنگ سرای ارسباران برگزار شد.

این نشست در فرهنگ سرای ارسباران با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط حنانه خلفی نخبه فرهیخته 14 ساله قرآنی آغاز، سپس مریم ماهور مجری مراسم ضمن خیرمقدم از صبا شکوری مسؤول گروه رُمَیصا و جهاد النسا و تیم شان برای معرفی شان دعوت کرد.

اعضای این گروه هر یک مختصری از فعالیت ها و خدمات جهادی خود در یک سال اخیر را تشریح و خاطرنشان کردند این گروه در 30 استان فعالیت داشته اند.

از جمله فعالیت های این گروه جهادی جوان و پویا می توان به موارد زیر اشاره کرد: ـ توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی به افراد نیازمند ـ خرید کتاب و اسباب بازی و هدیه آنها به کودکان بهزیستی ـ تکمیل چند جهزیه برای زوج های جوان ـ خرید تبلت، موبایل و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند ـ عکاسی رایگان از زوج های کم برخوردار برای مراسم عقد و عروسی ـ دیدار با 120 مادر شهید در 25 استان کشور ـ معرفی بانوان شهیده به مردم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نشست بانوان جریان ساز ایران برگزار شد

نخستین نشست بانوان جریان ساز ایران برگزار شد