مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-06پزشكي

آمار ابتلا به کرونا در شاهرود و میامی نزولی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه آمار ابتلای بیماران کرونایی در شهرستان های شاهرود و میامی طی سه روز گذشته نزولی بوده است، - گفت: 87 درصد مردم واکسن دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا چمن در نشست ظهر شنبه ستاد مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه 87 درصد از مردم شاهرود و میامی دز اول واکسن کرونای خود را دریافت کردند، بیان کرد: این شاخص در دز دوم 65 درصد است.

وی با بیان اینکه آمار ابتلای بیماران کرونایی در شهرستان های تابعه دانشگاه در سه روز گذشته نزولی بوده است، افزود: همچنان در رنگ بندی شاهرود قرمز و میامی نارنجی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شرایط کرونا در شاهرود و میامی را شکننده توصیف کرد و ابراز داشت: میزان میانگین بستری شبانه روز در مجموعه تحت پوشش دانشگاه به 16 تا 19 بستری رسیده است.

چمن با بیان اینکه طی هفته گذشته 24 گزارش تخلف در حوزه اصناف با 10 مورد پلمپ در شهرستان شاهرود صورت گرفته است، ابراز کرد: نیاز است تا دستگاه های اجرایی متولی امر رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی در شرایط قرمز کرونایی، بیش از گذشته اهتمام ورزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ابتلا به کرونا در شاهرود و میامی نزولی شد

آمار ابتلا به کرونا در شاهرود و میامی نزولی شد