مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-06اقتصادي

سلوکانه: مرغ های وارداتی تحت نظارت به بازار عرضه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل دامپزشکی استان تهران، مهدی سلوکانه معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران درخصوص واردات مرغ اعلام کرد: - معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 750 کانتینر مرغ وارداتی وارد کشور شده که به 2 کانتینر اجازه مصرف داده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل دامپزشکی استان تهران، مهدی سلوکانه معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران درخصوص واردات مرغ اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 750 کانتینر مرغ وارداتی بنا به تشخیص ستاد تنظیم بازار و تحت نظارت های دامپزشکی وارد کشور شده است که در این میان 2 کانتینر به علت عدم تطابق با پروتکل های دامپزشکی ضبط و اجازه مصرف داده نشده است.

وی با اشاره به اینکه سلامتی مردم خط قرمز ما است گفت: این اطمینان خاطر را به مردم عزیزمان می دهم واردات فراورده های خام دامی تحت سخترین پروتکل های بهداشتی و آزمایشگاهی دامپزشکی وارد کشور می شود و اداره کل دامپزشکی استان تهران، با دقت و ریزبینی زنجیره های اصلی غذای مردم را رصد و پایش می کند.

وی با اشاره به این که بخش بعدی نظارت های دامپزشکی بعد از توزیع فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه آغاز می شود، افزود: انجام بازرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلوکانه: مرغ های وارداتی تحت نظارت به بازار عرضه می شود

سلوکانه: مرغ های وارداتی تحت نظارت به بازار عرضه می شود