مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-06فرهنگي

آغاز دومین دوره آموزش فیلمسازی «کاتینو»/ تجلیل از «علی لندی» در جشن حافظ


آیین رونمایی از پوستر و آغاز دومین دوره آموزش فیلمسازی «کاتینو» با حضور رییس سازمان سینمایی حوزه هنری و مدیرعامل باشگاه فیلم سوره برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دومین دوره تربیتی فیلمساز باشگاه فیلم سوره با عنوان کاتینو امروز شنبه 15 آبان ماه در باشگاه فیلم سوره و با حضور تعدادی از کارگردانان و هنرمندان این مجموعه سینمایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

محمدجواد موحد درباره دوره آموزش فیلم ساز کاتینو1 گفت: از ابتدای سال گذشته به دنبال این بودیم که بتوانیم نسل جدید فیلم سازان باشگاه فیلم سوره را با انتخاب از میان نوجوانان و جوانان مستعد و دغدغه مند این حوزه انتخاب و وارد مسیر تربیتی باشگاه کنیم.

به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم این مسیر را به شکلی قاعده مند در دوره آموزشی کاتینو1 تجربه کنیم.

مدیرعامل باشگاه فیلم سوره درباره دوره آموزشی کاتینو1 ادامه داد: ما در دوره آموزشی کاتینو 1 بعد از فراخوان و بررسی بیش از 150 متقاضی، بعد از چند مرحله بررسی تخصصی، به 25 نفر رسیدیم که وارد این دوره آموزشی شوند و با حضور آن ها دوره های آکادمیک و نظری با حضور اساتید متخصص برگزار شد.

اما همان طور که از ابتدا هم برنامه ریزی کرده بودیم، خیلی زود از آموزش های نظری عبور کردیم و مربیان دوره شبیه به منتور عمل کرده و بچه های کاتینو هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین دوره آموزش فیلمسازی «کاتینو»/ تجلیل از «علی لندی» در جشن حافظ

آغاز دومین دوره آموزش فیلمسازی «کاتینو»/ تجلیل از «علی لندی» در جشن حافظ