مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-06سياسي

استاندار مرکزی: استان درخصوص اعمال محدودیت کرونایی در مدارس مختار است


در خصوص اعمال محدودیت های کرونایی برای کلاس های مدارس، استان اختیار تصمیم گیری دارد و اگر دانشگاه علوم پزشکی تایید کند، - ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در خصوص اعمال محدودیت های کرونایی برای کلاس های مدارس، استان اختیار تصمیم گیری دارد و اگر دانشگاه علوم پزشکی تایید کند، حتما محدودیت در مدارس را اعمال می کنیم.

سید علی آقازاده 15 آبانماه 1400 در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی، اظهار کرد: اگر امروز شاهد این عملکرد نسبتا موفق و قابل دفاع هستیم، حاصل تلاش و همکاری همه دستگاه های مرتبط و ستاد کرونای استان است که با حمایت و همکاری همیشگی مردم روند مقابله ای را دنبال کرد.

وی با قدردانی از کادر بهداشت و درمان استان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، گفت: از شهردار اراک می خواهیم که مدیریت بیماری کرونا در اراک را به دست گیرد، به دلیل جابجایی های مدیریت در شهرداری اراک و مشکلات متعدد این کلانشهر، نیازمند نگاه ویژه شهرداری اراک در حوزه مقابله با کرونا به ویژه در اماکن عمومی هستیم و باید اتاق اصناف در کنار شهرداری رعایت پروتکل ها را با جدیت دنبال کند.

آقازاده با اشاره به حضور 4 ساله خود در استان مرکزی، تصریح کرد: خوشحالم که در این مدت اتفاقات خوبی در حوزه مقابله با کرونا، رفع مشکلات صنعت، تولید و اقتصاد رخ داد و می توان پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: استان درخصوص اعمال محدودیت کرونایی در مدارس مختار است

استاندار مرکزی: استان درخصوص اعمال محدودیت کرونایی در مدارس مختار است