مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-06اقتصادي

افزایش ورودی سد اکباتان در پی بارش های اخیر


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: خوشبختانه با بارش های اخیر، ورودی سد اکباتان افزایش یافته است.

- ، منصور ستوده با اشاره به بارش های اخیر در سطح استان همدان، عنوان کرد: خوشبختانه با بارش های اخیر، ورودی به سد اکباتان افزایش یافته به نوعی که در پیک سیلاب تا یک هزار و 500 لیتر در ثانیه نیز وارد سد اکباتان شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز به طور متوسط این ورودی با توجه به بارش ها حدود 500 لیتر در ثانیه است، اضافه کرد: مصرف آب شرب ما از سد اکباتان در حال حاضر حدود 650 لیتر در ثانیه است و امیدواریم با تداوم بارش ها در سد سطح استان و شهر همدان شاهد حجم مناسب سدها باشیم.

ستوده ادامه داد: هر چند با گذشت زمان این بارش ها با برودت هوا ممکن است به برف تبدیل شود اما برف هم می تواند در بالادست سد اکباتان ذخیره شود و امیدواریم با ادامه این روند، در بهار 1401 شاهد سیلاب های مناسب و ورود آنها به دریاچه سد اکباتان باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با تاکید بر لزوم تداوم صرفه جویی های مردم در مصرف آب بیان کرد: اقداماتی با کمک شرکت آبفا همدان در راستای تأمین آب شرب مردم همدان به انجام رسیده که از جمله آنها می توان به اجرای پروژه هایی چون طرح آبرسانی اضطراری، اجرای طرح آبرسانی از رودخانه های همدان مانند عباس آباد، اجرای پروژه در دره مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ورودی سد اکباتان در پی بارش های اخیر

افزایش ورودی سد اکباتان در پی بارش های اخیر