مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-06اجتماعي

ادامه بارش های پاییزی در اصفهان تا دوشنبه


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم فعالیت سامانه بارش زا بر روی استان تا روز دوشنبه خبر داد و گفت: دمای هوای اصفهان دو تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

- آسیه آقایی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت سامانه بارش زا بر روی استان تا اوایل روز دوشنبه است، اظهار کرد: بر این اساس در بیشتر مناطق وضعیت جوی به صورت ابری و مه آلود، گاهی وزش باد نسبتا شدید، بارش باران و در مناطق مرتفع بارش برف و احتمال رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه شدت فعالیت این سامانه در نیمه غربی، جنوب و امروز شمال استان خواهد بود، گفت: طی 24 ساعت آینده دمای هوای اصفهان دو تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای هوای امروز اصفهان را 15 درجه سانتیگراد و حداقل دمای فردا صبح را شش درجه سانتیگراد پیش بینی کرد و افزود: طی 24 ساعت آینده سردترین نقطه استان بویین و میاندشت با دو درجه سانتیگراد زیر صفر و خور و بیابانک با 19 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین نقطه استان خواهد بود.

وی همچنین با بیان اینکه بیشترین بارش ها در 24 ساعت گذشته در داران با 34 میلیمتر ثبت شده است، گفت: میزان بارش ها در خوانسار 23، بویین و میاندشت 28، اردست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش های پاییزی در اصفهان تا دوشنبه

ادامه بارش های پاییزی در اصفهان تا دوشنبه