مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-06دانش

نام عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اراک در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر جهان


در فهرست اعلام شده دانشگاه استنفورد، نام عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اراک برای دومین بار در میان دانشمندان 2 درصد برتر جهان درج شد.

- ایسنا/مرکزی در فهرست اعلام شده دانشگاه استنفورد، نام عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اراک برای دومین بار در میان دانشمندان 2 درصد برتر جهان درج شد.

بر اساس پژوهشی که توسط دانشمندان دانشگاه استنفورد بر روی داده های اسکوپوس انجام شد، فهرست 100 هزار دانشمند پر استناد در تمامی رشته ها و نیز دو درصد برتر حوزه های علمی شناسایی و معرفی شدند.

دکتر داود قنبری عضو هیات علمی گروه علوم پایه دانشگاه صنعتی اراک نیز برای دومین بار در ردیف محققان برتر ایران براساس فهرست اعلام شده معرفی شد.

این رده بندی هر سال با توجه به نتایج سال قبل پژوهشگران انجام می شود و قنبری برای سال دوم نیز در جمع دودرصد دانشمندان پراستناد دنیا حضور دارد.

از معیارها و شاخص های این رده بندی می توان به تعداد مقالات نویسنده از سال 1960 تا 2020، سال انتشار اولین و آخرین مقاله نویسنده، رتبه بندی بر اساس تعداد استنادها با حذف خود استنادی اشاره کرد.

دکتر داود قنبری عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اراک جزو اولین فارغ التحصیلان نانوفناوری است که از طرف انجمن نانوی ایران به عنوان دانش آموخته برتر کشوری معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اراک در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر جهان

نام عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اراک در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر جهان