مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-06ورزشي

جنگ تازه پولی سازمان لیگ اینبار با بازیکنان؛ ماجرای حق عضویت!


دو کاپیتان لیگ برتری به میزان حق عضویت بازیکنان به سازمان لیگ معترض شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، سازمان لیگ که اخیرا با باشگاه های لیگ برتری برسر حق تبلیغات محیطی درگیر شده بود، حالا با فوتبالیست های لیگ برتری سرشاخ شده است.

سازمان لیگ امروز علیه دو بازیکن سرشناس لیگ برتر بیانیه ای صادر کرده است که می خوانید: غفوری کاپیتان استقلال و مسعود ابراهیم زاده کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با رسانه ها ضمن بیان مطالبی سراسر کذب و خلاف واقع ادعا کرده اند: سازمان لیگ فوتبال ایران 5 درصد حق عضویت از بازیکنان و مربیان دریافت می کند.

بر این اساس به اطلاع می رساند دریافت حق عضویت طبق بند د ماده 13 اساسنامه فدراسیون فوتبال بازیکنان و مربیان 2,5 درصد است که 2 درصد فدراسیون فوتبال توسط سازمان لیگ اخذ و به حساب فدراسیون فوتبال واریز می شود نیم درصد از این مبلغ نیز اختصاص به توسعه فوتبال بانوان دارد.

از سویی دیگر ابراهیم زاده در بخشی از مصاحبه اش مدعی شده برای ایفمارک و تست های پزشکی از حساب بازیکن پول کم می کنند ولی هیچ اتفاقی رخ نمی دهد.

باید رسیدگی صورت بگیرد و این پولی که سازمان لیگ می گیرد کم نیست، امیدوارم به این موضوع رسیدگی شود ما هم از این قضیه ناراحت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ تازه پولی سازمان لیگ اینبار با بازیکنان؛ ماجرای حق عضویت!

جنگ تازه پولی سازمان لیگ اینبار با بازیکنان؛ ماجرای حق عضویت!