مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-06اقتصادي

آیین گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در مجتمع مس سرچشمه برگزار شد


آیین گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور معاون فاوای سازمان پدافند غیرعامل کشور در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور معاون فاوای (فناوری اطلاعات و ارتباطات) سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان، مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.

معاون فاوای سازمان پدافند غیرعامل کشور در این مراسم با بیان اینکه 40 درصد از اقتصاد مملکت توسط صنایع تأمین می شود و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان عدد قابل توجهی از این سهم را داراست، افزود: با سیاست گذاری های سال های گذشته توسط مسئولان در مسائل صنعتی و تولید، آینده نگری می شود تا تولید تداوم پیدا کند.

علیرضا مبارک با اشاره به حمله سایبری به مجتمع مس سرچشمه در سال گذشته، گفت: در این زمینه بخشی از کامپیوترها و حوزه اینترنت دچار اختلال شدند اخیراً هم شبکه سوخت کشور متوجه این حمله شد که نشان دهنده این است حملات سایبری روزافزون است لذا راه اندازی مرکز مستمر رصد پایش تهدیدات در صنایع باید در اولویت این صنایع باشد که خدشه ای به آنها وارد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در مجتمع مس سرچشمه برگزار شد

آیین گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در مجتمع مس سرچشمه برگزار شد