مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-06سياسي

مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی استان تهران برگزار شد


مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی استان تهران با حضور استاندار برگزار شد.

- ، مراسم تحلیف اعضای شورای استان تهران و انتخاب هیئت رییسه شورا با حضور محسن منصوری استاندار تهران، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

بر اساس این گزارش محسن منصوری، استاندار تهران در این مراسم با اشاره به اهمیت شوراها اظهار داشت: بر اساس اصل 100 قانون اساسی بسیاری از کارها باید به شوراها سپرده شوند و مشورت یک اصل دینی است که در قالب شوراها محقق می شود، شوراها انعکاس واقعی حضور مردم در اداره کشور هستند.

استاندار تهران با بیان اینکه نامگذاری دولت به عنوان دولت مردمی یکی از مصادیق شوراها است عنوان داشت: در بسیاری از مسائل اجرایی ممکن است زحمتی برای شورای استان نداشته باشیم، اما دقت داشته باشید که شورای استان شأن رسانه ای، جریان سازی و اعلام مواضع سیاسی در برهه های مهم دارد از این رو در انتخاب هیئت رییسه نهایت دقت را داشته باشید.

گفتنی است که در این مراسم ابتدا پرویز سروری نماینده شورای شهرستان ری به عنوان رییس سنی نماینده شورای اسلامی استان تهران انتخاب و میلاد اسماعیل زاده نماینده شورای اسلامی شهرستان شهریار و آذرکیش نماینده شورای اسلامی بهارستان به عنوان جوان ترین اعضا منشی سنی جلسه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی استان تهران برگزار شد

مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی استان تهران برگزار شد