مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-06سياسي

تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای گروه های هدف در گیلان/ پرهیز از هرگونه عادی انگاری


استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تزریق دُز سوم واکسن کروناه به گروه های هدف در این استان، گفت: از هر گونه عادی انگاری باید پرهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اظهار کرد: با تلاش کادر درمان و پرستاران، و اجرای طرح واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از پیک پنجم گذر کرده ایم.

وی با بیان اینکه هر گونه عادی انگاری و بی توجهی به دستور العمل های بهداشتی شرایط شکننده گیلان را سخت می کند، گفت: باید اقدامات لازم برای پیشگیری از ورود به موج ششم فراهم شود.

استاندار گیلان در ادامه با تأکید بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت ها اعم از نخبگان، ائمه جمعه، فرمانداران، دهیاران، بخشداران و رسانه ها، افزود: باید با تشویق و ترغیب شهروندان به انجام واکسیناسیون ایمنی جامعه را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه با به روزرسانی پروتکل ها باید هوشمندسازی جایگزین عادی سازی شود، گفت: بهبود شرایط و آمارها نباید این تصور را در میان شهروندان به وجود آورد که شرایط عادی است.

عباسی با بیان اینکه فاصله گذاری اجتماعی باید در حمل و نقل اعم از ریلی، هوایی، شهری و بین شهری اجرا و رعایت شود، ادامه داد: اجرای طرح شهید سلیمانی نیز باید تقویت شود.

وی به روند بازگشایی مدارس متناسب با شرایط هر منطقه اشاره و افت تحصیلی را تهدیدی برای روند آموزش دانش آموزان و دانشجویان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای گروه های هدف در گیلان/ پرهیز از هرگونه عادی انگاری

تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای گروه های هدف در گیلان/ پرهیز از هرگونه عادی انگاری