مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-06سياسي

برگزاری اولین نشست سراسری «سمن ها و عدالت آموزشی»


اولین نشست «سمن ها و مسئله ی عدالت آموزشی» با هدف آسیب شناسی و آسیب‎زدایی اجتماعی به منظور ایجاد شبکه ای منسجم، موثر و مفید با حضور چهارده موسسه ی نیکوکاری فعال در حوزه ی تحصیل و آموزش برگزار شد.

- اولین نشست سمن ها و مسئله ی عدالت آموزشی با هدف آسیب شناسی و آسیب‎زدایی اجتماعی به منظور ایجاد شبکه ای منسجم، موثر و مفید با حضور چهارده موسسه ی نیکوکاری فعال در حوزه ی تحصیل و آموزش برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی موسسه ی خیریه دارالاکرام، در این نشست که با هدف آشنایی موسسات مردم نهاد فعال در حوزه ی آموزش با یکدیگر به منظور توسعه ی ظرفیت ها و فرصت های همکاری، ارتقای سطح آگاهی و اطلاع نسبت به قوانین و آیین نامه ها، شناخت فرصت ها و مشکلات به منظور تسهیل گردش اطلاعات، هماهنگی سیاست های حاکمیت در حوزه ی آموزش صورت گرفت، هر یک از موسسات نیکوکاری به تبیین جایگاه خود در حوزه ی آموزش و نیز انتقال تجربیات خود در دوران کرونا و چشم اندازهای پساکرونایی پرداختند.

حرف مشترک موسسات نیکوکاری حاضر در این نشست علاوه بر تاکید به اهتمام هر چه بیشتر به ابعاد زیرساختی آموزشی در کشور و نیز گسترش همکاری ها و پرهیز از موازی کاری های غیرمفید، توجه به اهمیت محاسبه و ارزیابی اقتصادی اقدامات صورت گرفته برای نشان دادن میزان تاثیرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین نشست سراسری «سمن ها و عدالت آموزشی»

برگزاری اولین نشست سراسری «سمن ها و عدالت آموزشی»