مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-06دانش

24 هزار طرح فناورانه توسط پژوهشگران ایرانی ارائه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هدف از تاسیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، شکوفایی امور تحقیقاتی در راستای تولید علم، فناوری و تجاری سازی و بهره مند شدن مردم از نتایج آنها، - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در قالب ارائه حمایت ها به پژوهشگران تحت پوشش صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران راه توسعه پژوهش های فناورانه را هموار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هدف از تاسیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، شکوفایی امور تحقیقاتی در راستای تولید علم، فناوری و تجاری سازی و بهره مند شدن مردم از نتایج آنها، از طریق ارائه کمک ها و خدمات حمایتی و مادی و معنوی به پژوهشگران و فناوران حوزوی و دانشگاهی ایرانی اعم از حقیقی و حقوقی است.

توسعه پایدار و پیشرفت هر کشوری بی شک مرهون پرورش، حفظ و نگهداری استعداد ها و سرمایه­ های علمی، پژوهشی و فناورانه آن کشور است و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همین هدف، زمینه را برای حمایت از پژوهش ها فراهم کرده است.

150 تفاهمنامهاین صندوق تاکنون 150 مورد تفاهمنامه همکاری امضا کرده و با بیش از 26 هزار عضو هیات علمی دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی تعامل دارد.

حمایت از توسعه پژوهش های تقاضا محور، تقویت همکاری های بین دستگاهی جهت توسعه علم و فناوری، حمایت از توسعه قابلیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 هزار طرح فناورانه توسط پژوهشگران ایرانی ارائه شد

24 هزار طرح فناورانه توسط پژوهشگران ایرانی ارائه شد