مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 13:402021-11-06سياسي

نظر معاون سابق صداوسیما درباره نشان دادن ساز


معاون سابق سازمان صداوسیما می گوید شاید بهتر باشد در خصوص نمایش ادوات و آلات موسیقی در تلویزیون، تجدیدنظرهایی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزیده گفت وگوی روزنامه فرهیختگان با علی اصغر پورمحمدی رییس شورای انتشار حرفه ای ساترا و معاون سابق سازمان صداوسیما را در ادامه می خوانید: * اینکه برخی سینماگران و هنرمندان، صداوسیما را دارای صلاحیت نظارت به شبکه خانگی نمی دانند، به نظر من این مساله عمدتا چالش مدیران و سرمایه گذاران پلتفرم هاست نه هنرمندان! اصحاب هنر همواره دنبال منطق و اقناع و گفت وگوهای فنی و تخصصی هستند و اصل نظارت و ساماندهی را هم قبول دارند و مهم نیست کدام نهاد بر عملکرد آنها نظارت بکند بلکه مهم این است که کم و کیف نظارت و ممیزی دارای منطق و مطابق با اصول روشن و مشخصی باشند.

* اکثر قریب به اتفاق هنرمندان از ایجاد شکاف و دوقطبی بودن بین سازمان صداوسیما و شبکه نمایش خانگی سودی نمی بردند چون این عزیزان افراد حرفه ای هستند و می دانند که این دو رسانه ویژگی های خاص خود را دارند و با هر دو همکاری می کنند اما ممکن است کاسبان و سرمایه گذارانی که تازه وارد حوزه هنر و سینما و سریال سازی شده اند، دنبال ایجاد این دوقطبی باشند و به نوعی از وجود هنرمندان هم بهره برداری کنند؛ چراکه با ایجاد تضاد بین تلویزیون و شبکه نمایش خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر معاون سابق صداوسیما درباره نشان دادن ساز

نظر معاون سابق صداوسیما درباره نشان دادن ساز