مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 14:052021-11-06سياسي

اعضای هیئت رییسه شورای استان تهران انتخاب شدند


احمد خانی نماینده شورای اسلامی شهرستان ورامین با 11 رای از مجموع 16 رای ماخوذه به عنوان رییس شورای اسلامی استان تهران انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی استان تهران در نخستین جلسه این شورا انتخابات هیات رییسه را برگزار کردند که به این ترتیب احمد خانی با 11 رأی به عنوان رییس شورای اسلامی استان تهران انتخاب شد.

خانی نماینده شورای اسلامی شهرستان ورامین در این شورا است.

در ادامه اعضای شورای اسلامی استان تهران با 16 رای از 16 رای ماخوذه نیما سراج را به عنوان نائب رییس این شورا انتخاب کردند.

همچنین حمید ملکی با 11 رای، حسین عبدی با 11 رای و رمضان اسدی با 10 رای از مجموع 16 رای ماخوذه به عنوان منشی های شورای اسلامی استان تهران انتخاب شدند.

محمدباقر قیومی نماینده شورای اسلامی شهرستان قدس با 16 رای از مجموع 16 رای ماخوذه به عنوان سخنگوی شورای اسلامی استان تهران انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه این جلسه احمد صادقی نماینده شهرستان تهران، امید یوزباشی نماینده شهرستان دماوند، محمد آقامیری نماینده شهرستان شمیرانات، خوارزمشاهی نماینده شهرستان اسلامشهر و سروری نماینده شهرستان ری در شورای اسلامی استان تهران برای نمایندگی در شورای عالی استان ها کاندیدا شدند که نهایتا احمد صادقی با 15 رای، محمد آقامیری با 11 رای، خوارزمشاهی با 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیئت رییسه شورای استان تهران انتخاب شدند

اعضای هیئت رییسه شورای استان تهران انتخاب شدند